Biengården i Øvre Storgate fikk, som byens første-, elektrisk lys i 1903 og ble ti år seinere apotek. De korintiske søylene (og pilasterne) stammer kanskje fra den tida, for fasaden har jo et snev av
jugend ved seg.. Selve gården er for gammel for det; den er oppført 1840..
.